mardi 19 mai 2009

För tre âr sedan snart

sâ gick jag till läkaren för matsmältningsproblem och urinvägsinfektion, som kom tillbaka ofta, och efter 2 täta besök sâ beslutade läkaren för att gâ längre i sökandet, och det gjorde hon och hon hittade var det var som var fel, jag är evigt tacksam över att hon inte gav upp och lät mig gâ hem igen med medecin.
När jag tänker efter sâ gick jag pâ medecin tvâ mânader innan sâ man kanske kunde ha hittat det innan.
Mânga frâgar HUR jag upptäckte det och om jag hade symptom, men mer än det hade jag inte.

Tre âr har gâtt!

7 commentaires:

annai a dit…

Oj, är det snart tre år sedan. Som med alla svåra saker så känns det som det var längre sedan och samtidigt ändå så färskt. Kram gumman.

Lillie plein damour a dit…

Ja tiden gâr, det känns som om det var i gâr.Kram

Anna a dit…

oj det har gått fort. vilken tur du hade som hade en läkare som var grundlig. kram

Lillie plein damour a dit…

Fina Anna, jag läste vad du sagt till din kompis, men du är sâ fin anna sâ hon kan inte ta illa upp.
Kram Kram

Plastfarfar a dit…

Tyvärr är det så. Man måste ha tur med läkaren sin, och helst söka i tid. Själv drog jag på mitt första besök i mer än ett halvår för det var så pinigt med mina symptom, som dessutom inte var kontinuerliga.

...hoppas att det inte straffar sig, knacka i trä och allt det där.

Lillie plein damour a dit…

Plastfarfar, man lär sig, inga symptom borde vara piniga inför en läkare.
Jag kände ocksâ sâ men läkaren släppte inte mig förren hon hittat vad det var som var fel.
Kram

Anonyme a dit…

skönt att de tog dig på allvar. Livet vänder fort, det är så skört. Tomas Sjödin skriver i sin bok "När träden avlövas ser man längre från vårt kök" att: "...när idyllen går sönder öppnar sig andra skikt av verkligheten. I kampen med livet avtäcks något större. Själva synen på livet förändras. Det som tidigare var viktigt blir oviktigt. Det man tidigare inte ens lade märke till, blir själva livet. Och det är en vinning"

Jag tycker att de orden är så fina.

*kram*