lundi 18 mai 2009

St Malo


Vi var i St Malo i helgen och V sprang marathon, jag stod och vinkade pâ km 40, och när V sprang förbi sâ suckade han högt, men han kom i mâl pâ 3H26, och jag tror att jag sâg en târ i ögat.

Sedan satte han sig i bilen och slumrade till och sov hela vägen hem, nästan,för jag hade huvudvärk och var trött sâ han fick ta över och köra sista vägen, vilken supporter jag är!!

4 commentaires:

annai a dit…

Wow 3h26 är ju en kanontid!

Lillie plein damour a dit…

Ja han är nöjd, och hans supporter är supernöjd, det känns som om jag hade gjort det!

Anna a dit…

ah vad roligt. Det är utanför St Malo vi ska i augusti en vecka.

Lillie plein damour a dit…

Nej är det? St Malo är en underbar stad, jättefin, och stranden är verkligen fin.
Ni kommer att fâ det fin fint.
När? Om ni vill komma förbi oss pâ ditvägen sâ är ni jättevälkomna, men det blir säkert en omväg, nu när jag tänker efter.
Kram