jeudi 28 mai 2009

Vid frukostbordet

utbryter min 14 âring , hade ni radio pâ er tid?

Jag höll pâ att sätta théet i halsen och V höll pâ att tappa sin smörgâs, till hundens glädje.
Gâr du verkligen till skolan eller har du skolkat i 9 âr?
Genast sâ mâste mamma googla pâ när radion uppstod, mycket skall man höra frân en tonâring, innan öronen trillar av.

2 commentaires:

annai a dit…

ASG. Mina barn satt och ritade med en kompis häromdagen och sonen ritade vikingar coh berättade för kompisen att det fanns vikingar i Sverige för länge länge sedan.
"När din mamma var liten?" frågade kompisen!!!
Tur att man inte är känslig!!!

Lillie plein damour a dit…

Precis, tur att man inte är känslig!
Men vad tror de? Att vi levde i igloos?
Min pappa sa alltid, jag är inte född vid 42 âr utan jag hade faktiskt ett liv innan, när vi sa att han inte förstod eller när han förklarade hur det var förr...