mercredi 27 mai 2009

Nehepp

Nu har jag varit i Israel, Irland, Greensboro, UK, Malmö, Gbg, USA, vilka äventyr , vilka liv och jag känner mig sâ nyfiken sâ jag har svârt att logga âv, jag älskar att göra bloggsafari,
men nu mâste jag jobba....lite förlängd lunch blev det!

6 commentaires:

Unknown a dit…

Eller hur? Jag börjar min morgon med att resa världen runt. Det och en kopp kaffe.

anna of sweden a dit…

Jag älskar också bloggsafari! Kul att du stannade till hos mig i Philadelphia på din resa! Välkommen tillbaka!

Larssons a dit…

Trevligt att ha dig på besök!

Lillie plein damour a dit…

Dosiss: Det vet jag att jag gör, i din mysiga matsal! Hoppas att du fâr en bra dag.
Anna OF, Det lovar jag, tack.
Larssons: ah vännen, jag längtar tills vi ses!!

Anonyme a dit…

visst är det kul! Välkommen till Linköping nästa runda :)

Lillie plein damour a dit…

Lotte: Jag glömde nämna Linköping, men jag är ofta inne och hälsar pâ hos dig!
Kram