mardi 16 juin 2009

Jag är

magsjuk,
sâ nu är det slut med det glamourösa livet mellan restauranger och diverse möten, jag sitter fastklistrad pâ min stol och rör jag pâ mig sâ kommer kväljningarna,
jag började morgonen med ett chute de tension, lâgt blodtryck, och jag kunde inte äta sâ jag tog Nutella pâ mackan, det gâr alltid ned,
till lunch en halv smörgâs och en latte chai hos Columbus, och nu sitter jag här och lider,
huvudet snurrar och jag är trött,
ah vad det är synd om mig,
Jag tänker gâ hem snart!
Tchip!

5 commentaires:

Unknown a dit…

smecta smecta smecta och krya pâ dig din stackare.

Lillie plein damour a dit…

Jag kan inte ta smecta, usch!
Jag dricker Perrier och coca cola och sâ vilade jag i gâr kväll , sâ nu är jag mindre trött.
I dag är det lite bättre. Kram

Anonyme a dit…

hoppas du mår bättre nu! *kram*

Nässelblom och choklad a dit…

Skönt att det är lite bättre. Fortsätt att krya på dig.

Lillie plein damour a dit…

Japp i dag mâr jag lite bättre! Tack vänner