mercredi 3 juin 2009

Recept rapport

I helgen gjorde jag fluffiga äpplen, och det serverades pâ lördag som dessert nr 2, dâ var jag sâ mätt sâ jag smakade den inte förrens pâ söndagen, det var gott men mandel krämen tyckte jag var halvgod, jag tror inte att jag gör om det, men V tyckte att det var gott.
Chockladbiskvierna däremot blev ganska lyckade, mina första mandelbottnar blev inte lyckade men den andra gângen blev de det, och fyllningen kunde ha varit tjockare och chokladtäcken tunnare, men det blev jättegott och vi klämde i oss de sista biskvierna i gâr och firade vârt partnerskap som gjordes mellan 10H30 ch 10H45 inne pâ en litet varmt kontor pâ Domstolen, vi satt som pâ spikar och väntade pâ att den lângsamma damen skulle säga att det fattades ett papper som förra gângen, men nej, det gick bra.

4 commentaires:

Larssons a dit…

Grattis till ert partnerskap älskade vän. Njut av varandra och biskvierna:)

Lillie plein damour a dit…

Tack vännen, jag skall göra biskvierna när ni kommer pâ middag!
Ja stan skakar redan och vi är inte än ute i storstaden än, finns det rödvin pâ Balders? Haa!!

Unknown a dit…

GRATTIS!!

Lillie plein damour a dit…

TACK