mercredi 3 juin 2009

Mig själv rapport

Jag har tappat 7 kg, har inga mjäll och har solbrända armar och ny deodorant.
Det är jag i dag, och i förd en klänning och ett par öppna skor.

7 commentaires:

Anonyme a dit…

åh vad jag blir glad för din skull och önskar jag vore där. Men just nu finns inte motivationen

Lillie plein damour a dit…

Lotte, det är en lâng väg som jag gâtt, inte att gâ ned i vikt utan inse att jag bara var tvungen att göra nâgonting i stället för att bara köpa större kläder, och det är ett nöje att komma i sina shorts igen!
KRAM

annai a dit…

Vad duktig du är! Kram

Lillie plein damour a dit…

Annai, jag är bäst om jag bara vill! I gâr ât jag tvâ chokladbiskvier utan att ha skuldkänslor! Och jag kan skruva i hop saker frân Ikea utan att svära!
KRAM

Larssons a dit…

Bra jobbat tjejen! Jag längtar till augusti då vi gör stan osäker du och jag.

Anna a dit…

Nice! Vad roligt. jag ska oxå bli duktig en dag....

Lillie plein damour a dit…

Larsson och UK Anna: Tack vänner, ni är redan duktiga!
KRAM