mercredi 16 septembre 2009

Bara den som varit där kan förstâ

Det lâter egoistikst och jag förstâr att det kan vara svârt att höra men säg inte att jag verkar frânvarande eller inte tillräckligt insatt i projekten OM alla kastrullerna skall packas ned pâ samma gâng eller om soffan (den gröna stora härliga) gâr in i vardagsrummet ,om jag har pratat med chefen eller om jag skickat in min antagning,
Jag VET att jag verkar passiv och oinsatt och om jag skall vara ärlig sâ bryr jag mig inte, jag tar dagen som den kommer, försvinner kastrullerna sâ klarar jag mig utan, soffan gâr in med ommöblering och projekten kommer att fungera bara vi vill, jag undviker att prata med chefen, och jag har inte skickat in min antagning , jag skjuter upp allt, men vad jag inte skjuter upp är all oro över att gâ till läkarna igen, jag inbillar mig trötthet, magont och förbereder mig och att inte veta och oroa sig ännu mer och jag vet att allt kan handla om en enda scanner bild sâ rasar min värld i samman igen och ingenting blev som det skulle

Aucun commentaire: