mardi 15 septembre 2009

*skrattar galet*

skrattar sjukt, jag hittade precis en plopp som lâg bakom vâr Nespresso maskin, jag vet inte vart den var pâ väg,
nu har jag skurat vâr kyl, nâgons tupperware hade läckt och nâgon hade lâtsas som att det regnar men nu kunde vi inte lâtsas som att det inte luktade rutten fisk i vârt kylskâp sâ nâgon var tvungen att tvätta rent kylskâpet ordentligt och försöka fâ bort lukten,
och nâgon hittade en bortglömd ensam plopp bakom en kaffemaskin,
en lila nespresso i en rosa kopp and the Plopp is history,

Behöver jag säga att det är lugnt pâ jobbet och att jag kan lyssna pâ Lily Allens Chinese , le och titta ut genom fönstret?

2 commentaires:

heffamamman a dit…

Det låter väl som en perfekt dag! Jag menar vad gäller den sista meningen. Att städa ett ruttet kylskåp låter inte så riktigt lika lockande. Men efter den bravuren så var du väl värd den allra sista Ploppen! Och alla de andra Plopparna också. ;)

Jag tror aldrig att jag har smakat en enda Plopp i mitt liv. Undrar om jag har gått miste om nåt väsentligt här i livet... Har jag det? Hoppas att du är hemma och vilar ut efter den hårda arbetsdagen nu!

Miloukram

Lillie plein damour a dit…

Milou, du vet inte vad du gâr miste om, men undvik om du inte vill bli beroende.
Vi hade med oss flera pâsar ner och jag gömde 3 som bara var till mig, annars sâ brukar jag vara bra pâ att dela med mig.