vendredi 4 septembre 2009

Glamour - en regnig höst fredag

Vi har det mest glamorösa restaurang café i kvarteret där kändisar gâr och fikar pâ morgonen, när nâgon pâ kontoret behövs piggas upp sâ gâr vi det och det gjorde vi i morse och vem gâr inte förbi caféet och kommer in, P Bruel, guuuuuuuuuuuuuud jag höll pâ att sätta i halsen, han är sâ snygg, flämt,
min kollega tycker hans fru är sâ snygg , jag gillar henne som författare och älskar hennes senaste film, men hon var inte med sâ vi flämtade tyst,
där kan man sitta hela dagen,

2 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

men hallâ, det är slut med amanda sters sedan länge, hänger du inte med???? Patriiiick är helt klart en goding!

Lillie plein damour a dit…

Patriiiiiiiiiick....
Flämt, är de skilda?
Tur att jag slängde mig om halsen pâ honom och gav honom mitt visitkort som jag inte har!!