mercredi 16 septembre 2009


Jag har köpt Beurre de Karité för hâret och kroppen, och jag har provat, men det första försöket sâ sâg det ut som om jag hade stoppat hâret i en hink med olivolja sâ pâ andra försöket sâ tog jag en liten tesked i handen och gnuggade den varm och sedan gnuggade jag in det i topparna och lät det sitta i hela natten men jag tror att jag mâste göra om det,
pâ ett forum stod det att om man hade en sopkvast till hâr sâ borde man prova med mer och dagen efter, och det är mitt fall sâ jag provar igen.
Jag köpte det pâ Pharmaciet pâ biohyllan, jag fingrade pâ det och en frân Rene Furterer, men det blev frân biohyllan.

2 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

Tack för kommentar hos mig. Låter som en härlig och välgörande kur tycker jag - kanske lite kladdigt men det får man ta... Hoppas att allt är bra med dig. Kram/Eva

Lillie plein damour a dit…

Tack Eva, jag spelar inte i din kategori än, och gör mitt schampoo själv men jag har sâ tort hâr sâ jag kände att jag var tvungen att göra nâgot.
Kram /j