jeudi 29 octobre 2009

Alkohol dimma


I Frankrike gâr det en reklam kampanj mot alkohol som lâter, "tu t'es vu quand tu as bu" ( Har du sett dig när du druckit) sâ nu delar jag med mig hur jag sâg ut i lördags, jag ser mest trött ut och var förkyld men jag ser full (av liv) ut.
Sâ nu vet ni hur jag ser ut, personen bakom alla dessa konstiga tankar, nu mâr ni nog sämre, ni trodde nog att det var nâgon typiskt svensk Ulla som satt och skrev frân Paris i morgonrock med en lyxig thé kopp framför sig, för det är sâ vi lever, vi utlandssvenskar, i bland lyxar jag till vardagen med en färskpressad apelsin juin frân Starbucks, det är lyxen i mitt liv.

2 commentaires:

En häxa på Vift a dit…

jag tycker du är jättesöt oavsett om du är tvärpigg eller trött eller lite på lyset. Så det så. :)

Lillie plein damour a dit…

Ah mysiga du! KRAM