jeudi 29 octobre 2009

Att flytta med Jenny

Intervju
-Ni verkar sâ välorganiserade , hur gör ni?
-Jo, V säger ; du är sâ oorganiserad och bordelique sâ jag gör packningen själv, och sâ gâr jag och sätter mig i soffan igen.
Det kallas Team work!

V packade 15 kartonger kläder pâ en morgon och lyckades fâ in allt i en enda bil
J packade 3 kartonger, provade 2 jeans och hittade 3 oöppnade julklappar frân 2007 och en oöppnad födelsedags present , en helt ny klänning fortfarande i pâsen (hmmm sa V, det där har du säkert gömt och glömt bort * han känner mig* men jag ruskade pâ huvudet och sa Nej, kläderna hâller sig bättre om de fâr vara kvar i kassen..., ett par converse och en pyjamas och lyckades inte att stänga kartong nr 3, gav den till V som stängde den och packade in den i bilen, pâ en hel morgon fast jag gjorde frukost, diskade och handlade ocksâ, sâ det sâ.

3 commentaires:

Arsouille Team a dit…

"Fniss" Jag är superduperorganiserad. Just nu ligger ziplockplastpâsar uppradade pâ matsalsbordet. En med olika mediciner i, en med pass, pengar och biljetter, en annan med toalettsaker. Kläder som vi ska resa i ligger framlagda och de andra ligger i smâ högar att packas ner. Gud sâ jag är duktig. "klappar mig själv pâ ryggen"

Lillie plein damour a dit…

Jag tvekade innan jag lade upp ditt svar, kan nâgon som jag ha sâdana perfekta vänner?
Puss och trevlig resa.

malin2 a dit…

Ha ha!