jeudi 29 octobre 2009

Ihhhiiii

Jag fâr ta tillbaka min lägenhet den 30 november sâ nu behöver jag inte hyra i väntan pâ svar frân skolan.
Antingen sâ behâller jag den terminen 2010 och det är ju perfekt för vâr delade vârdnad och utan bil men kanske lite lângt till jobbet * tack SNCF i förväg för 0 strejker annars strejkar jag er och âker inte till jobbet eller tjuvâker hela âret ut*
eller sâ kommer jag in pâ skolan och flyttar dâ dit jag kommit in.

Enkelt.
Nu gäller det bara att packa kartonger, och jag skall berätta en hemlis *viskar* jag slängde en hel ICA pâse ( ja visst Sir, det stod till och med ICA pâ) med omaka par strumpor sedan 7 âr, de anmäldes lost without a trace till FBI och hittades inte sâ nu slängde jag hela kassen, hoppas nu att de inte dyker upp, typ 7 âr senare...

Aucun commentaire: