jeudi 15 octobre 2009

Dagen innan...

I morgon börjar antagningsproven klockan 9h30 ( de som kommer efter fâr inte ens komma in sâ man mâste vara i tid) i en stor konditorskola i en stor stad vid havet, och precis i morgon sâ är det en stor manifestation i den här stora staden vid havet och därför har en mail skickats ut till alla som kommer att man skall komma i god tid innan annars fâr man inte komma in.
Ok, lâter ju enkelt.
Men jag har 1h30 för att köra upp och innan det sâ mâste jag dumpa mina kottar i skolan, det finns ingen som kan göra det i min plats och jag tänker inte lâta stâ och huttra framför skolan i en timme, sâ jag har inget annat val än att lämna barnen i skolan och sedan skynda mig upp till staden och se om jag hinner i tid och om jag kommer försent sâ fâr jag skylla mig själv,
grymt orättvist eller hur,

2 commentaires:

Arsouille Team a dit…

Ja jäklar vilket hysteriskt pusslandet det kan bli ibland. Hoppas att du hinner fram.

Lillie plein damour a dit…

Ja hysteri, jag hann fram