jeudi 15 octobre 2009

Det är 150 sidor kvar av min bok


och jag har bok nr 2 redo vid sängen, The Poisonwood bible och när jag beställde den sâ gjorde jag det pâ engelska och min bokshopsägare sa att "där valde du bra, den är jättebra"
Sâ bibeln ligger och vilar och väntar pâ mig,

5 commentaires:

Arsouille Team a dit…

Härlig känsla att ha en bra bok att se fram emot. Jag hâller pâ och tragglar med en nu men det börjar släppa.

Anna a dit…

jag har precis avslutat den! mycket bra.

Lillie plein damour a dit…

Berätta vad du läser Dosiss?
Ja Anna, tipset snodde jag frân dig ! Kram

eastcoastmom a dit…

Åh, jag tyckte verkligen om Poisonwood!

Lillie plein damour a dit…

Eastcoastmum, jag har precis börjat och den verkar bra, jag lÄser den pâ engelska och kämpar faktiskt men den är bra skriven.