lundi 26 octobre 2009

Möte med vargen

I bland vänner och bekanta , spenderades lördagskvällen och en del av natten, det var trevligt och vissa var ju nyfikna att höra hur det gâr för V, sâ vi var öppna och pratade om det,
även för de som inte känner oss, och mitt i blandningen av alla trevliga lamm sâ fanns det en varg som
muckade vilt hela kvällen och var ganska skrikig, jag inser nu att min agressivitet var väl inlindad i röd vin sâ att muckandet tog sig inte,
men i slutet sâ blev vargen agressiv och inte ens dâ tog det, jag gick bara därifrân och till och med V sâg hur agressiv personen blev, och han sa att han var imponerad att jag inte svarade, för 2 âr sedan sâ hade jag gâtt mot, hârt,
Vissa kan inte förstâ vârt val,
det finns det mânga som inte kan och detta är bara en början,
och jag verkligen grattar mig själv och tackar svärmor, för tack vare henne sâ har jag blivit en bättre person, jag har lärt mig innebörden av ordet humble,
jag tar inte ât mig, och det är sâ skönt,
Ni kan mucka hur mycket ni vill men je vous emmerde les loups!
Jag vet vad jag vill, vi vet vad vi vill och vi är starkare än vad ni tror, jag kommer aldrig att tröttna pâ att gâ emot strömmen, däremot sâ tänker jag inte justifiera mitt liv och mina tankar,
utan bara bättre välja min omgivning

5 commentaires:

Unknown a dit…

Vad trâkigt att ni har pessimistiska vänner i er familj/vänner. Ni har valt att byta storstadsrytmen mot en lugnare rytm och valt ett härligt yrke. Det är ju knappst som om ni har valt att leva pâ maskuppfödning i Argentina.

Lillie plein damour a dit…

Ja det är trâkigt men tror du inte att det har med personer som INTE lever som de drömmer?
Jag följer mitt hjärta och om mitt hjärta säger maskuppfödning i Argentina sâ gör vi det.
Men jag vet nâgon i vâr närvaro som har maskuppfödning pâ tomten, och de väntar redan pâ mig!

annai a dit…

Och maskarna väntar också!
Ni gör helt rätt som följer era hjärtan. Hjärtan som backas upp av huvuden på skaft!
Kram

Anna a dit…

bra jobbat! kram

Lillie plein damour a dit…

Annai, jag hoppas att maskarna blir glada av att jag kommer, stackarna de mâste frysa nu...
Anna, happy birthday gumman, stoor kram