lundi 26 octobre 2009

Livet i forsen

Det känns som om jag bor i en fors, inget ligger kvar pâ sin plats.

Helgen gick av stapeln med besök frân Sverige med mysig middag i Paris i fredags och 45 ârs fest i lördags,
Jag har fortfarande inte hittat nâgon lägenhet och jag blir mer stressad av alla som säger, har ni inte hittat nâgot ÄN? Vad skall ni göra om ni inte hittar nâgot?
än av att inte hitta nâgot bland de fâ annonserna pâ marknaden och i djungeln av att vara den som hyr, det är tufft

Men det ordnar sig, jag tror att det blir hotell i 2 v fram tills jag fâr svar om jag kommer in pâ skolan och jag fâr finansiering och sedan tar jag antingen tillbaka en lägenhet som jag hyr ut (för han som bor där flyttar i slutet av nov, eller sâ hyr jag men jag kan inte börja leta tills jag vet vad som händer , om jag kommer in pâ skolan eller inte,

Jag bor själv den här veckan, V bor pâ sin skola och barnen är hos Pappa,
Solo,
det har inte hänt pâ ett tag,
första veckan gick bra och gick fort men andra veckan är lâng, kvällens höjdopunkt, när V ringer och när jag gâr och lägger mig,
livat värre!
En härlig känsla att HA tid att göra saker utan att vara tvungen,
i gâr lagade jag till och med en trevlig middag till mig själv och myste

Aucun commentaire: