vendredi 25 décembre 2009

Update, 10 dagar senare

direkt frân Mac Donalds, jag skäms, vem gâr pâ Macdonalds pâ juldagen, jag visste inte ens att de var öppna, men det är de och jag sitter ju här, det känns ensamt att vara själv pâ julen men det är självvalt sâ jag fâr skylla mig själv och tänka pâ kognitiv terapi - du är vad du tänker, sâ jag ler inombords och tänker att det kunde ha varit värre, och dricker upp min cola.
Sâ var julen avklarad, lägenheten städad och min semestervecka själv med 4 barn avklarad,
och pâ mândag sâ gâr jag tillbaka till jobbet i 3 dagar innan min konditorskola börjar,
december har gâtt sâ snabbt och jag känner ocksâ att jag stressat och bara tänkt pâ mig själv och helt glömt bort att ens skicka julkort,
Nyâr firas med kompisarna, samma gäng som förra âret och samma dag sâ är det tänkt att vi flyttar mina saker in till lägenheten i Paris,
Det var allt frân mig, hoppas att Ni fâtt en underbar jul.

2 commentaires:

Plastfarfar a dit…

Nu hajar jag noll. Du berättar om en jul tillsammans, och nu har du plötsligt julat solo!?

God fortsättning, under alla omständigheter.

Lillie plein damour a dit…

Hej Farfar, jag förklarade dâligt och skrev för snabbt.
Julafton var jag med V och hans familj men dagen efter sâ âkte jag tidigt, alltsâ pâ Juldagen och lämnade tjejerna hos deras pappa för att de skulle jula med honom, och sedan blev jag själv, sâ juldagen och annandag jul var ganska tomma dagar om man säger sâ.
TACK,
Kram