vendredi 3 mai 2013

Pâ en blogg fâr man säga vad man vill?

Pâ en blogg fâr man säga vad man vill, även om personen man pratar med inte är här och ändâ inte lyssnar.
Bra, dâ tar jag tillfället i akt och säger, vad synd att du inte hör av dig, vad synd att man mâste googla om att du fortfarande stâr med bâda fötterna pâ jorden och inte i luften,
vad synd att du inte ville dela din sorg, det var din mamma som hjälpte mig att inse att inte bara jag led, utan hela familjen, och det var hon som fick mig att förstâ med vilken egoism jag levt,
vad synd att jag skriver av mig , i min ynkliga blogg, jag som ville berätta det som jag har pâ hjärtat och se din reaktion
Vad har vi gjort, vad var det som gjorde att du valde att vända oss ryggen
Jag tänker inte ringa mer, inte skriva, inte maila, inte skicka meddelanden med min telefon,
Vâra vägar skiljs med dessa ord

Aucun commentaire: