mercredi 7 janvier 2009

I dagens värld mellan krig och finansiära kriser

där vâr Garde des Sceaux ( den franska justitieministern) blir kritiserad för att hon gâr tillbaka till jobbet 5 dagar bara efter ett kejsarsnitt... (aj aj aj....) ( Hon gick tillbaka leendes, svart klädda och sminkad med ett leende pâ läpparna....) Jag tänker tillbaka pâ mig själv , 5 dagar efter förlossningen...

Sâ gör jag min femma:

-Israel har accepterad att göra en humanitär korridor
-Solen skiner
-Friska vänner
-Fina vänner
-Rean börjar i dag

3 commentaires:

Larssons a dit…

min femma :

+ jag ar faktiskt pa gymmet!!!!
+ julen ar snart utstadad
+ jag har besok pa gang fran Sverige
+ jag och lille S klarade bana 5 pa Indiana jones Wii
+ finfina vanner som gor mig glad

Lillie plein damour a dit…

Jag vet inte om du har rätt att ens tänka pâ en femma.
Femman är till för oss som verkligen har nâgot att klaga över inte för en ingengiör som har lyxâk, lyxfamilj och semester pâ cocacola fabriker!
Sâ DET sâ.
Men jag gillar dig i alla fall.
Puss

Larssons a dit…

forlat, skall tanka pa det nasta gang .... ;)