mardi 12 mai 2009

Häromdagen sâ frâgade

jag en kompis vad jag skulle svara pâ en frâga om frâgan kom upp i en intervju och kära vännen svarade att jag kanske inte skulle prata om att en sjukdom fâtt mig att inse saker som man kanske tog för givet innan, vilket var en kanonsvar, jag hade faktsikt inte tänkt pâ det innan.
I dag pâ engelska testet sâ kom det upp en frâga som hade samma innebörd, sâ jag svarade öppet men utan att nämna sjukdommen!

Jag väntade mig inte frâgan i dag, utan i morgon sâ jag blev lite förvânad över att frâgan kom upp i dag, men det har ju med framtiden att göra och de vill kanske sâlla ut personer som inte har motivation.

Jag har motivation att sälja!!!!! Jag vill ha kompetensen och sâ mycket mer, jag vill ha allt det där som jag tog för givet innan

Aucun commentaire: