mardi 12 mai 2009

I morse

sâ pratade vi lite i badrummet och kom fram till att prata om Sverige i sommar, och jag har gâtt sedan i söndags och väntat pâ en reaktion efter pâsken och VSMAs anfall och utfall, men inget kom, sâ jag frâgade i morse, hur det gick och om han pratat med sin mamma efter pâsken, dâ kryper det fram att det har han, och att " stackaren började grâta".
Dâ sa jag, DET var rätt ât henne, det hade jag ocksâ gjort om jag burit mig ât som henne!

NU känner jag igen mig själv! Sâ skall det lâta, inga fler dryga ursäkter, nu tänker jag inte ta mer, nu fâr det vara nog.

Ett mâste: Mors dag skall hon fâ fira ensam!

4 commentaires:

Anna a dit…

Men varför började människan gråta??? kram anna uk

Anonyme a dit…

när kommer ni till Sverige?

*kram*
Lotte

Lillie plein damour a dit…

AnnaUK, hon börjar att grâta för att hon är svag för sin son.
Lotte, i augusti kommer vi upp! Det skall bli kul. Kanske vi kan ses sâ fâr jag smaka pâ din rabarber peacan paj...kram

Anonyme a dit…

Vi är hemma i augusti så det måste vi allt se till! Det skulle vara så kul att få träffa dig igen!!!